Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:13:37+01:00
Możesz napisać tak:

Lubię oglądać przyrodę, kwiaty ,gwiazdy , rzeki i zwierzęta pomaga mi się to zbliżyć do Boga ,ponieważ poznaję wtedy jego przymioty.Mogę się dowiedzieć że jest mądry ,sprawiedliwy i jest miłością.
2009-12-02T17:38:55+01:00
Moje zainteresowania w odkrywaniu Boga są następujące: chodzenie do kościoła, modlenie się, czytanie Bibli, Ewangeli, uczęszczanie na religię , czytanie ksiązek Chrześcijańskich, Oglądanie filmów chrześcijańskich.