Odpowiedzi

2009-12-02T16:03:37+01:00
Ogromna ilość upadłych popegeerowskich gospodarstw, na miejsce których nie powstają nowe przedsiębiorstwa. W wyniku tego bezrobocie nie tylko nie maleje, ale wręcz rośnie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:05:37+01:00
Duże bezrobocie w województwie warmińsko-mazurskim jest spowodowane m.in likwidacją istniejących przez długie lata PGR-ów zrzeszających małe gospodarstwa rolne, przygraniczne położenie tego województwa, ruchy migracyjne, brak większych ośrodków przemysłowych i miast.

Pozdrawiam
5 3 5