Odpowiedzi

2009-12-02T16:05:22+01:00
Moja koleżanka (imię) jest średniego wzrostu włosy o (kolor)
drobną twarz a na niej śliczne małe oczka .
Jest miła , sympatyczna , uprzejma , odważna .
Ubiera się na (luzie,elagancko,sportowo).
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T16:08:15+01:00
Moja najlepsza przyajciółka nazywa sie Magda. Ma 13 lat i chodzi ze mną do gimnazjum. Ma długie, czarne włosy które często nosi rozpuszczone i błękitne oczy. Jest szczupła. Cerę ma bardzo bladą dlatego przezywają ją wampir. ( reszte opisu wyglądu napisz sam) Jest bardzo wesoła i sympatyczna.
Lubi kolor czerwony, uwielbia biegać, niezbyt dobrze się uczy dlatego ciągle musze pomagać jej w nauce. ( reszte o jej charakterze napiszesz sam)Bardzo lubię Magde , poniweaz chetnie mi pomoze i ciesze sie ze mam taką kolezanke.