Odpowiedzi

2009-12-02T20:23:23+01:00
1.azja- 44,5 mln km2
2.afryka-30,317mln km2
3.ameryka północna-około 24 mln km2
4.ameryka południowa17,8 mln km2
6.europa-10,5 mln km2
7.australia- 7 686 850 km2
5.antarktyda- 13,3 mln km2


przepraszam za pomieszaną kolejność
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:38:13+01:00
Antarktyda-
13,3 mln km2
Ameryka północna-
24 mln km2
Australia-
7 686 850 km2
Azja-
44,5 mln km2
Afryka-
30,317mln km2
Ameryka południowa-
17,8 mln km2
Europa-
10,5 mln km2

Pozdrawiam i myślę że dobrze jak coś z geografii potrzebne to pisać na priv i zadanko zrobione :)
6 3 6