A)rzeczownik flaga ........................
b)przymiotnika lśniący.....................
c)czasownika chcieć........................
co oznaczają z jakich języków pochodzą wyrazy?
d)adaptacja..................................
e)poliglota...................................
f)fair play....................................
podaj po 3 znaczenia wyrazów
g)wywiad

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:11:10+01:00
A)rzeczownik flaga polski wolnosci zjednoczenia
b)przymiotnika lśniący piekny blyszczacy swiecacy
c)czasownika chcieć musiec zrobic prubowac
co oznaczają z jakich języków pochodzą wyrazy?
d)adaptacja polski
e)poliglotafrancuski
f)fair play.angielski
2009-12-02T17:37:28+01:00
A)rzeczownik flaga polski wolnosci zjednoczenia
b)przymiotnika lśniący piekny blyszczacy swiecacy
c)czasownika chcieć musiec zrobic prubowac

d)adaptacja-polski
e)poliglota-francuski
f)fair play-angielski