Odpowiedzi

2009-12-02T16:09:33+01:00
Tak, ponieważ świat się ciągle zmienia. Nasi dziadkowie mówią jak ten świat się zmienił, a co dopiero kilka tysięcy lat temu. Sądzę, że gdybyśmy żyli w tamtych czasach było by nam lepiej, ponieważ był pokój, ludzi się kochali, a teraz wszystko idzie w złą stronę. Osoby żyjące w tamtym czasie przerazili by się zobaczywszy to co się tu teraz dzieje.
5 4 5
2009-12-02T18:03:03+01:00
Świat, który stworzył Pan Bóg był idealny. Wszyscy się kochali, na świecie działo się dobrze, nie było nienawiści, zazdrości ani żadnych złych rzeczy.
Jednak ten świat, w którym żyjemy dziś zmienili ludzie, którzy nie tylko zmienili świat postępując źle, ale także cywilizacja rozwinęła się znacząco.
Powstało wiele budowli i zabytków.
Nie tylko człowiek miał wpływ na zmiany te, ale również warunki atmosferyczne, takie jak np. deszcz, burza itp.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:09:20+01:00
Tal, moim zdaniem bardzo sie różni poniewaz kiedys swiat wygladał zupełnie inaczej.
W dzisiejszych czasach dla ludzi licza sie tylko pieniadze i nie obchodzi ich dobro ludzkie. Teraz sa tylko wojny,kłotnie i inne niepotrzebne rzeczy.
A kiedys ludzie pomagali sobie nawzajem, dawali sobie radosc i zyli w dostatku. Nie zarzekali na siebie tlyko byli szczesliwi ze sa wsrod nich ludzie ktorzy ich kochaja.
10 3 10