Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:09:06+01:00
Moim zdaniem słowa " Często sie kłamie z przyzwyczajenia, z potrzeby, z dobrego serca, z dobrego wychowania... czasem dla.. przyjemności" są kłamstem. Ludzie kłamią dlatego, że boją sie ujawnić prawdy. Kłamią także dlatego że boją się konsekfencji swoich czynów.
2009-12-02T16:11:17+01:00
Zgadzam się iż człowiek gdy skłamie 1 zaczyna się przyzwyczajać
do kłamstw i wchodzi to w krew.Ludzie często kłamią by nie powiedzieć prawdy która boli.
2009-12-02T16:10:43+01:00
*Prawda jest zawsze najlepsza choć często boli.
*Często się kłamie, ale później wchodzi to w krew i nawet wtedy kiedy można powiedzieć prawdę kłamie się.