Odpowiedzi

2009-12-02T16:09:40+01:00
-coś umarło śmiercia naturalną; umarło samo, nie zostało zabite
-na śmierć i życie; coś bardzo ważnego
-wydrzeć kogoś śmierci; uchronic kogoś od niebezpieczeństwa
-zamartwiać się na śmierć; okropnie się martwic

Moja babcia w wieku 90 lat umarła śmiercią naturalną.
Była to walka na śmierc i życie.
Traciłam już nadzieję, ale w końcu wydarłam ją śmierci.
Kiedy zmarła mama Agnieszki, zamartwiałam się na śmierc.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:09:31+01:00
-coś umarło śmiercia naturalną
cos przestało istniec, wyszlo z uzycia
-na śmierć i życie-dozgonnie
-wydrzeć kogoś śmierci-uratowac kogos
-zamartwiać się na śmierć- bardzo sie czyms martwic obawiac

Nasze spotkania skonczyly sie wiec umarly smiercia naturalna
Piotrek i Ania kochją sie na smierc i zycie.
Lekarz wydarł ze smierci chorego pacjenta
Rafał zamartwiał sie na smierc, bo zle napisała sprawdzian z amtematyki.
7 4 7