Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:18:15+01:00
Korupcja władzy- przekupstwo, łapownictwo, zjawisko wykorzystywania zajmowanego stanowiska, funkcji, stanowiska publicznego w celu uzyskania prywatnych korzyści.

Pozdrawiam
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T16:21:20+01:00
fenomen ponadczasowy, jest związana z zachowaniami ludzi, zarówno w Rzeczypospolitej szlacheckiej, jak i w czasach najnowszych.Dziedzina tzw. codziennej korupcji, z którą ludzie faktycznie mają często do czynienia, mianowicie służba zdrowia była przez całe lata liderem rankingów. Ma charakter ponadczasowy, chociaż jej zasięg i formy zmieniają się stosownie do okoliczności. łapówkarstwa.
-W polityce korupcja jest wszechobecna.
-Korupcji jest budowana za pośrednictwem mediów.
2 1 2