Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:32:53+01:00
Proponuje ikosaedr czyli dwudziestościan foremny. Sam go zrobiłem i dostałem 6-stkę. Jest to bardzo trudna bryła do zrobienia, ale mam nadzieje, że sobie poradzisz. O Dokładne informacje odsyłam na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dwudziesto%C5%9Bcian_foremny
ALBO
http://www.zgapa.pl/zgapedia/Ikosaedr.html
ZDJĘCIA
http://images.google.pl/images?q=ikosaedr&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=kYgWS5jmE53wmwPY4t34Bg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBIQsAQwAA

POWODZENIA :)
1 5 1
2009-12-02T16:48:12+01:00
Ja proponuję dwudziestościan ścięty. ciekawy ale trudny do zrobienia.
1 5 1