Odpowiedzi

2009-12-02T16:24:23+01:00
Żeby zrobić stronę internetową potrzebne ci są podstawy HTML i to jak najbardziej :D
Sam potrafię tworzyć strony internetowe i mogę ci powiedzieć, że bez znajomości HTML ani rusz :)
Dodatkowo przydatne jest znać CSS.
Jesli chcesz pogadać o robieniu stron pisz na gg lub PW :)
Postaram się pomóc :D

co do stron to:
www.kurshtml.boo.pl - fajny kursik
http://webmaster.helion.pl/kurshtml/wyjasnie/wyjasnie.htm - bardzo fajna stronka, korzystam z niej często :)
pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:24:31+01:00
Kurshtml.boo.pl

To ci pomoze, ale zalezy tez jaka chcesz strone zrobic, bo jesli prosta to bedzie ja latwo zrobic, ale jesli bedzie z komplikowana to moze byc Ci trudno jak na pierwszy raz.

ps. Uczylem sie z tego, i teraz html to "pikuś" ;]