Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:31:44+01:00
Dane:
30cm=0,3m
1,2kg
1,1m
Skorzystam z proporcji żeby obliczyć wagę 1,1 m rury.
0,3m - 1,3kg
1,1m - x

x=1,3*1,1/0,3=1,43/0,3≈4,77kg

Skorzystam z proporcji żeby obliczyć długość ważącej 5,5 kg rury.
0,3m - 1,3kg
x - 5,5kg
x=5,5 *0,3/1,3≈1,27 m
1 5 1
2009-12-02T17:27:10+01:00
30cm-1,2kg
110cm-x
x=1,2*110/30=4,4kg

30cm-1,2kg
x-5,5kg
x=30*5,5/1,2=137,5cm