Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:32:56+01:00
1. Historia Kamizelki:
- pani sprzedaje kamizelkę Żydowi za 40 groszy
- sąsiad, odkupuje kamizelkę od Żyda za pół rubla
2. Choroba męża pani:
- krwotok i stracenie przytomności
- poszukiwanie doktora
- diagnoza doktora
3. Oszukiwanie się małżonków w dobrej wierze
- żona skracała kamizelkę w szwach, o czym mąż nigdy się nie dowiedział
- mąż ściągał pasek - powiedział pewnego żonie o tym, gdy było mu za ciasno w kamizelce
4. Śmierć męża
- pani sprzedaje wszystkie rzeczy i dom, by zapomnieć o mężu
- wyjeżdża
5. Rozmyślania sąsiada nad losem tego małżeństwa
8 4 8
2009-12-02T16:34:27+01:00
1. Opowieść narratora o kamizelce
a) kwiecień- spokojne życie małżeństwa
b) lipiec- odejście służącej
c) październik- choroba i śmierć pana
d) listopad- sprzedaż sprzętów i mebli oraz wyprowadzka pani
2. Relacja narratora dotycząca nabycia starej kamizelki- własność pana; wspomnienia związane z sąsiadami
a) ustabilizowany tryb życia sąsiadów
b) początek choroby pana
c) zmiana trybu życia małżeństwa
d) rozmowa pana z doktorem- wiadomość o nieuleczalnej chorobie
e) podjęcie przez małżonków swojej gry
3. Refleksje narratora w związku z kamizelką- świadectwem bezgranicznej miłości i oddaniem dwojga ludzi.
7 3 7