Odpowiedzi

2009-12-02T16:40:47+01:00
Są dwie strefy: strefa przybrzeżna i strefa otwartej toni wodnej strefa przybrzeżna czyli szuwary a na strefie otwartej toni wodnej no i liście pływające i podwodne na przykład to jest strzałka wodna, grążel żółty itd....
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:37:18+01:00
Nasłonecznienie-potrzebne roślinom do wytwarzania pokarmu,im głębiej tym mniej światła
sole mineralne-niezbędne do życia składniki,rosliny pobierają je całą swoja powierzchnią
dwutlenek węgla-niezbędny do wytwarzania pokarmu
tlen-konieczny do oddychania wszystkich organizmów zywych
temparatura-od niej zależne są wszystkie funkcjie zyciowe:oddychanie,odzywianie,,wzrost,rozmnażanie