1.Jest nim krab i krewetka na 9 liter
2.Popularna bałtycka ryba,najlepsza jest solona lub w oleju na 5 liter
3.Glony o czerwony zabarwieniu na 11 liter
4.Glony o barwie brunatnobrązowej. na 10 liter
5.Ssak żyjący w Bałtyku na 4 litery
6.Ryba która żyje w otwartej toni wodnej,smaczna-wędzona na 8 liter
7.Jest nim chełbia modra na 9 liter
8.Glony o zielonym zabarwieniu. na 9 liter

Będe bardzo wdzięczna za rozwiązanie tego zadania :-)

2

Odpowiedzi

2009-12-02T16:34:37+01:00
1.skorupiak
2.śledź
3.krasnorosty
4. brunatnice
5.foka(i)
6.kamrela
7.meduza
8.zielenice

Liczę na najj ^^
49 2 49
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:49:51+01:00
1. Skorupiak
2. Śledz
3 . Krasnorosty
4 . Brunatnice
5. Foka
7. Jamochłon
8. Zielenice
35 3 35