Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:43:20+01:00
-obca jest im zdrada,podstęp,kłamstwo i obłuda
-są prawdziwymi chrześcijanami
-są przywiązani do ziemi,na której mieszkają i do rodu,z którego się wywodzą
-zawsze wspomagają ojczyznę i są gotowi oddać za nią życie
-wiernie służą królowi
-są sprawni w boju,mężni i waleczni
-za największe wartości uznają Boga,honor i ojczyznę
-są uczciwi,szczerzy i wierni w przyjaźni,dotrzymują słowa
-z szacunkiem odnoszą się do kobiet
7 4 7
2009-12-02T16:46:00+01:00
-szlachetni
-wytrwali
-odważni
-hojni
-honorowi
-zawzięci
-porywczy
-silni
-pomocni
-męscy
-wierni
-szlachetni
-godni naśladowania
5 3 5