Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:39:28+01:00
Poruszało się ruchem jednostajnym

480m/min
2009-12-02T16:39:51+01:00
2009-12-02T16:47:22+01:00
Zad 1
Ciało porusza się ruchem jednostajnym,
Dane: Skorzystam ze wzoru na szybkość V=s/t
s₁=3m t₁=1s V=3m/1s=3m/s
s₂=6m t₂=2s V=6m/2s=3m/s
s₃=9m t₃=3s V=9m/3s=3m/s

zad.2 zamienimy na jedną jednostkę
3km/min=3*1000m/1*60s=3000/60 m/s=50m/s
10m/s
108km/h=108*1000m/3600s =60m/s
480m/min=480m/1*60s=8 m/s
Chyba widać jasno która prędkość jest najmniejsza :P