Przetłumaczcie mi ten tekst na angielski.Nie chcę tłumaczenia z tłumacza googli itp.

Mój pokój jest średniej wielkości,ma kształt prostokąta.Dwie ściany są kolru zielonego a dwie pomarańczowego.Na podłodze są panele jasnego koloru.Na środku pokoju jest dywan koloru zielonego.Na przeciwko drzwi znajduje się okno.Na parapecie znajdują się kwiatki i kaktusy.Po prawej stronie przy ścianie znajduję się łóżko.Na ścianie nad łożkiem wisi obraz oraz kalendaż.Obok łóżka stoi duży kwiatek.Po lewej stronie pokoju znajduje się duży regał,w którym są książki i zeszyty.Na przeciwko łożka jest szafa.Obok niej jest biurko na kórym jest lampka pojemnik na długopisy i przybory szkolne.Z prawej strony przy ścianie jest szafka na ubrania,szafka na której jest telewizor.Lubię swój pokój i chętnie spędzam w nim czas.

2

Odpowiedzi

2009-12-02T16:44:39+01:00
My room of average of the size, is rectangular in shape. Two walls are green and two orange. There are panels of the light colour on the floor. There is a carpet of the green colour in the middle of the room. Against the door is window. Flowers and cacti are on a window sill. On the right-hand side I am situated at a wall bed. On the wall above the bed an image is hanging and calenda. By the bed a big flower is lasting. On the left side of the room a big bookshelf, in which books are and notebooks are found. On against bed there is a wardrobe. There is a desk and on there are a lamp the container for ballpoint pens and the school equipment. There is a cupboard on the right by the wall to clothes, cupboard on which the TV set is. I like my room and I like spending time in it.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:45:02+01:00
Do zadań z angielskiego zgłaszaj się do mnie to ci je nawet moge za darmo rozwiązać.

Odpowiedź w załączniku
1 5 1