Odpowiedzi

2009-12-02T16:41:47+01:00
Nie wiem o co chodzi ale jak mi wytłumaczysz to ci pomogę , pewnie przerabialiście na religii cos dodatkowego...
4 1 4
2009-12-02T16:43:54+01:00
1.
2.Jan orzeł,mateusz anioł, łukasz baran, marek lew
3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:47:31+01:00
1. Życie Jezusa jego słowa i czyny

Tradycja ustna


Spisanie tradycji ustnej


2.Mk. Lew

Mt.Anioł

Łk.Wół

J.Orzeł


3.Zbawienie świata


4.Nauczanie



5.Jezus chciał uzyskać chrzest od Jana ale ten się wzbraniał iż uważał że to on potrzebuje chrztu od Jezusa potem jednak Jan się zgodził i go ochrzcił a wtedy z nieba odezwał się głos ten jest Mój syn umiłowany w nim mam upodobanie
5 3 5