1. Zapytaj kolegę koleżankę kim z zawodu jest jej jego tato.
2. Powiedz czym interesuje się twoja mama (sportem i komputerami).
3. Zapytaj kolegę koleżankę co lubi robić w wolnym czasie.
4. Powiedz co lubisz (Sport).
5. Powiedz czy masz jakieś zwierzątko i jakie ono jest (Ich habe eine katze Sie ist klein).
6. Zapytaj kolegę czy koleżankę czy ma rodzeństwo.
7. Powiedz jak wygląda twoja mama (wygląd zewnętrzny włosy, oczy i że jest duża (wzrostem))
8. Zapytaj kolegę jak scharakteryzuje swojego najlepsze przyjaciela.
9. Powiedz co lubisz robić w wolnym czasie (sport i komputery).
10. Zapytaj kolegę czy ma w domu zwierzątko i jakie ono jest.

SZYBKO BO TERAZ PISZE SPRAWDZIAN W SALI KOMPUTEROWEJ (SAM:-)) ALE PANI ZAGLĄDA)
Odpowiedzi w rodzaju żeńskim i męskim.
Np.
1
M...
Ż...

2

Odpowiedzi

2009-12-02T17:27:10+01:00
1. Wen ist dein Vater von Beruf?
2. Mein e Mutter interesiert fur Sport.
3. Was magst du in Freizeit machen?
4. Ich habe gerne Sport.
5. Ich habe der Hund. Er ist sehr gross und dick.
6. HAst du Geschwister?
7. Meine Mutter hat lange blonde Haare und blaue Auge. Sie ist gross und schlank.
8. Wie ist dein best Freund?
9. Ich mag in Freizeit Computer spielen und Sport treiben.
10. Hast du zu Hause das Tier? Wie ist es?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:58:11+01:00
1.Was ist dein Vater von Beruf?
2.Meine Mutter interessiert sich fur Sport und Computers.
3.Was machst du in deiner Freizeit?
4.Ich mag Sport.
5.Ich habe eine Katze, sie ist klein.
6.Hast du Geschwister?
7.Meine Mutter ist gros, sie hat blaue Augen und dunkle Hare.
8.Wie charakterisierst du deinen Freund?
9.In meiner Freizeit treibe ich Sport und spiele auf dem Computer.
10.Hast einen Haustier? Wie sieht es aus?