Odpowiedzi

2009-12-02T16:48:01+01:00
A. Na lipe , dążymy do celu , pies czeka
b.nie możesz, kwat rosy , żołnierze z Wesperplatte
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:52:25+01:00
Proza
Bursztyny - Zofia Kossak
Ferdydurke - Witold Gombrowicz
Makbet - William Szekspir
Mistrz i Małgorzata - Michał Bułhakow
Pan Tadeusz - Adam Mickiewicz
Biblia -
Dziady cz. III - Adam Mickiewicz
Świętoszek - Molier
Wesele - Stanisław Wyspiański
Zemsta - Aleksander Fredro