Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T14:01:05+01:00
Szanowny wójcie!
* Jesteśmy uczniami klasy ....... Szkoły Podstawowej nr ..........w ....... .
* W tym roku nasza szkoła pragnie odnowić salę gimnastyczną.Jednak brakuje nam środków na zakup potrzebnych materiałów.Uprzejmie prosimy o dofinansowanie naszego przedwsięwzięcia.
* Bez przyznania nam dodatkowych funduszy,przeprowadzieni remontu nie będzie możliwe.
* Z góry ziękujemy za przychylne rozpatrzenie naszej prośby.
* * Z poważaniem
** Uczniowie kasy ...........

*-akapit
**-podpis
1 5 1
2009-12-04T14:47:12+01:00
Szanowny wójcie naszej gminy!
Jesteśmy uczniami klasy
(na przykład klasy 5.....)Szkoły Podstawowej w ....
W tym roku nasza szkoła pragnie odnowić i zmienić salę gimnastyczną.Jednak brakuje nam pieniędzy na zakup różnych,potrzebnych materiałów.Uprzejmie prosimy i błagamy o dofinansowanie naszej szkoły.
Z góry dziękujemy!!
Z poważaniem
Uczniowie kasy .(5)....

(akapit i podpis oczywiście).....

1 4 1
2009-12-04T14:49:15+01:00
Szanowny Panie Wójcie 04.12.09r.
Jesteśmy uczniami klasy... . Zwracamy się do Pana z ogromną prośbą.
Chcielibyśmy wybudować salę gimnastyczną w naszej szkole. Nistety nie mamy zbyt wielu funduszy. Mamy nadzieję, że pan Panie Wójcie nam pomoże.
Sala bardzo by nam się przydała, gdyż nie mamy gdzie ćwiczyć, a w-f odbuwa
się na korytarzu.
Jesteśmy przekonani , że Pan nam pomoże w budowie sali gimnastycznej
i będziemy mogli mięc prawdziwy w-f.

Podpis np. Jan Nowak
1 4 1