Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:53:18+01:00
Układasz równanie:
(a-szukana liczba)
a²+3=(a+1)²
I je rozwiązujesz: (po prawej stronie równania korzystasz ze wzoru skróconego mnożenia)
a²+3=a²+2a+1²
3=2a+1
3-1=2a
2=2a
a=1

Odp: Szukana lczba to 1.
2 4 2
2009-12-02T16:53:43+01:00
1*1=1
1+3=4
1+1=2
2*2=4
ta lczba to 1
2 4 2
2009-12-02T16:58:07+01:00
A-szukana liczba
a²+3=(a+1)²
a²+3=a²=2a=1
a²-a²-2a=1-3
-2a=-2 |÷(-2)
a=1
Odp.Szukana liczba to 1.
1 2 1