Przetłumacz zdania stosując konstrukcję bezokolicznikową "zu".
Nie tłumaczcie w translatorach bo tak ja też umiem.

1.Idziemy dzisiaj popływać.
2. Musisz mi to obiecać.
3. Obiecuję Ci że jutr Cię odwiedzę.
4. Jest konieczne aby więcej się uczyć.
5. Uczniowie zapomnieli odrobić zadania domowego.
6. Mam nadzieję że spotkam Cię jutro.
7. Boję się że dostanę złą ocenę.
8. Przestań gadać.

Przetłumaczcie co najmniej 5. Dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:01:29+01:00
1. Wir haben die Absicht, heute schwimmen zu gehen.
2. ---> beznadzieja, jak masz pomysl chetnie poslucham---<
3. Ich verspreche dir, dich morgen zu besuchen.
4. Es ist notwendig, mehr zu lernen.
5. Die Schüler haben vergessen, die Hausaugabe zu machen.
6. Ich hoffe, Dich morgen zu treffen.
7. Ich habe Angst, schlechte Note zu bekommen.
8. Es gibt hier nicht viel zu erklären. --> (taka forma najbardziej pasuje mimo ze jest bezosobowa)---<

jak cos kliknij na gg: 4333207
2009-12-02T17:02:57+01:00
1 Wir schwimmen gehen zu heute
2 Du musst mir das zu versprechen
3 Ich verspreche dir dass der morgige zu Tage dich werde ich besuchen
4Es ist notwendig um viel zu lernen
5Die Schüler zu haben vergessen die Hausaufgabe abarbeiten
6

8 Hör auf zu quasseln