Zakażenie się wirusem HIV jest możliwe: poprzez kontakt seksualny (zakażone są wszystkie wydzieliny układu rozrodczego) oraz przez krew. W czasie ciąży, porodu i karmienia piersią matka może zakazić dziecko. Oceń stopień ryzyka, wpisując obok podanych opisów litery:
W- wysokie ryzyko
N- niskie ryzyko
b- brak.

podanie ręki
kąpiel w basenie
stosunek płciowy
korzystanie z tej samej strzykawki
wspólne spożywanie posiłku
korzystanie z publicznej toalety
niewysterylizowane narzędzie np. u stomatologa
pocałunek

2

Odpowiedzi

2009-12-02T16:51:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:38:01+01:00
Podanie ręki - B
Kąpiel w basenie - N
Stosunek płciowy - W
Korzystanie z tej samej strzykawki - W
Wspólne spożywanie posiłku - N
Korzystanie z publicznej toalety - N
Niewysterylizowanie narzędzia np. u stomatologa - W
Pocałunek - N

Man na dzieje że pomogłam:)
29 4 29