Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T17:50:37+01:00
Przedstawiam państwu super proszek wypierze wszystkie plamy nawet z trawy i oleju nie drażni rąk i ma wspaniały zapach dostępny jest we wszystkich sklepach za jedyne 6,50 za kilogram jest dostępny w opakowaniach po 5 ,10 kilo
2009-12-26T20:33:04+01:00
Zad1
Obraz pt"dziewczyna z koszykiem jarzyn w ogrodzie"przedstawia kobietę,która prawdopodobnie w tej chwili zbiera jarzyny do swojego koszyka.Widać na nim pozowanie które wskazują oczy patrzące na "malarkę".Obraz przedstawia dużo liści w tym krzak jarzyn.W koszyku są jarzyny ale nie tylko .Można to poznać po różnych barwach.Bohaterka nie wygląda na zmęczoną.