Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:54:36+01:00
J 6, 10-12
Ew. wg. Św Jana rozdział 6 wersety od10 do 12
1 5 1
2009-12-02T16:54:15+01:00
Ew. św. Jana, rozdział 6 , wersy od 10 do 12
1 5 1
2009-12-02T16:59:41+01:00
"(10) Rzekł Jezus:
Każciw ludziom usiąśc. A było dużo trawy na tym miejscu. Usiedli więc mężsczyźni w liczbie około 5 tysięcy.
(11) Jezus wziął więc chleb i podziękowawszy rozdał uczniom. a uczniowie siedzącym, podobnie i z ryb tyle, ile chcieli.
(12) A kiedy się nasycili, żekł do uczniów swoich: Pozabierajcie pozostałe okruchy, aby nic nie przepadło!"

To są całe wersety ;DD
1 5 1