Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:00:44+01:00
Możesz na środku napisać: KLASYFIKACJA CZWOROKĄTÓW potem od myślnika wymień sobie nazwy tych czworokątów:(jakbyś którycś nie znała to nie pisz)

http://209.85.129.132/search?q=cache:H6tbClUy9DEJ:www.interklasa.pl/portal/index/subjectpages/matematyka/klasyfikacja_czworokatow.pps%3Fpage%3Dattachement%26aid%3D25132%26latch%3D0+klasyfikacja+czworokątów&cd=3&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

a przy każdym narysuj do nich rysunki( możesz je też opisać) tu masz rysunki

http://www.czworokaty.pastylka.com/definicje.html
1 5 1
2009-12-02T17:05:59+01:00
Czworokąty:
|-równoległoboki;
| |-------- -romby
| |-------- -trapezy
| |-------- -prostokąty; w tym kwadraty
|-deltoidy(kształt podobny do latawca)
~ |-------- -romby

wydaje mi się że wiesz jak wyglądają te figury dlatego nie zamieszczam rysunków
1 5 1