Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:57:47+01:00
Dziękuję Ci Panie Boże za szumiace lasy i falujące morze.
To Ty stworzyłeś te piękne ptaki i wołające radośnie dzieciaki.
To Ty stworzyłeś pszczoły i te hałaśliwe motory.
Ja Ci Pani Boże serdecznie dziękuję,bo słowo "dziękuję" nic nie kosztuje.
2009-12-02T17:01:23+01:00
Panie Boże, chciałbym/chciałabym Ci podziękować za każdy nowy dzień, który przynosi mi wiele radości i miłości. Dziękuję Ci za kochających rodziców, za moich przyjaciół którzy są największym skarbem. Za to że jestem zdrowa/wy i że zawsze w każdej chwili jesteś przy mnie i opiekujesz się mną. Daj mi łaskę i wybacz za wszystkie moje grzechy.

Amen
2009-12-02T17:32:18+01:00
Panie Boży któryś w niebie,
Chcę biec do Ciebie.
Podziękować za lasy, góry i łąki
po których wesoło chodzą biedronki.
Za mą rodzinę, przyjaciół dziękuję
Bo to dzięki nim się dobrze czuję.
Za miłość, przyjaźń, która mnie darzą
Przy nich niemiłe sytuacje się nie zdarzą.
Me skromne słowa do Ciebie kieruje,
posłuchaj mnie Bożs: za wszystko Ci dziękuję.!
1 5 1