Odpowiedzi

2009-12-02T17:05:41+01:00
1.Zabicie lwa nemejskiego
2 Zgładzenie hydry lernejskiej
3Schwytanie łani ceryntyjskiej
4Schwytanie dzika erymantejskiego
5Oczyszczenie stajni Augiasza
6Przepędzenie ptaków stymfalijskich
7Schwytanie byka kreteńskiego
8Schwytanie klaczy Diomedesa
9 Zdobycie pasa Hippolity (królowej Amazonek)
10Uprowadzenie wołów Gerionesa
11Przyniesienie złotych jabłek z ogrodu Hesperyd
12Sprowadzenie Cerbera z Hadesu
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:30:41+01:00
1.Zabicie lwa nemejskiego
2. Zgładzenie hydry lernejskiej
3.Schwytanie łani ceryntyjskiej
4.Schwytanie dzika erymantejskiego
5.Oczyszczenie stajni Augiasza
6.Przepędzenie ptaków stymfalijskich
7.Schwytanie byka kreteńskiego
8.Schwytanie klaczy Diomedesa
9. Zdobycie pasa Hippolity (królowej Amazonek)
10.Uprowadzenie wołów Gerionesa
11.Przyniesienie złotych jabłek z ogrodu Hesperyd
12.Sprowadzenie Cerbera z Hadesu
20 4 20
2009-12-02T22:20:30+01:00
Oczyszczenie stajni Augiasza
Zdobycie pasa Hippolity (królowej Amazonek)
Zabicie lwa nemejskiego
Zgładzenie hydry lernejskiej
Uprowadzenie wołów Gerionesa
Schwytanie dzika erymantejskiego
Sprowadzenie Cerbera z Hadesu
Oczyszczenie stajni Augiasza
Przepędzenie ptaków stymfalijskich
Schwytanie byka kreteńskiego
Schwytanie klaczy Diomedesa
Zdobycie pasa Hippolity (królowej Amazonek)
Przyniesienie złotych jabłek z ogrodu Hesperyd
Schwytanie łani ceryntyjskiej
6 2 6