Odpowiedzi

2009-12-02T17:15:35+01:00
Pamietam coś takiego też robiłam ale mogę ci pomoc tylko troszke

Według mnie raj wygląda:
-piękny
-dużo kwiatów
-piękna polana
-dużo drzew
-pieknie ptaszki spiewają
-zadbany
29 4 29
2009-12-02T17:17:14+01:00
Moim zdaniem dla mnie raj to coś pięknego .W raju można znalezc wszystko co tylko pragniemy .Nie ma zasad,granic ani nic nie przychylnego.W raju nie ma bólu ani cierpienia,nie ma zadań domowych ani nie trzeba chodzić do szkoły.Mamy i możemy robic co chcemy wszystko czego zapragniemy.W niebie panuje tylko miłość i wzajemny szacunek wobec siebie jak i wobec Boga.Tam nie liczą się pieniądze i dobre kontakty jak w ówczesnych świecie tylko intencje ,które wszystkich mają pomóc.Raj dla kazdego to coś innego.Każdy postrzega go inaczej.Ja uważam ,że jest to coś pięknego ,na co każdy człowiek powinien zasłużyc.
48 3 48
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:35:16+01:00
Raj - miejsce wiecznego odpoczynku, relaksu, spokoju. Wyobrażam go sobie jako zielone, bezgraniczne łąki rozciągające się w około. W oddali widać las. Wszędzie kwitną kolorowe kwiaty - ich woń unosi się nawet w najbardziej oddalonym krańcu cudownej doliny. Ach.! Jak piękne jest tam niebo, błękitne i jasne. Bez żadnych smug dymu i zanieczyszczeń. Gdzieniegdzie przelatują ptaki, których śpiew jest tak urzekający, że nie sposób go opisać. Po polanie stąpają ludzie odziani w śnieżnobiałe szaty. Tam człowiek staje się piękny, wyjątkowy i spokojny. W raju nie ma chorób i zaraz, nie ma wojen, nie ma nawet kłótni. Mieszkańcy żyją w zgodzie z tamtejszymi zwierzętami i dzielą z nimi przestrzeń życiową. Nie zjadają ich, gdyż nie potrzebują jedzenia. Tamtejsi stali się jednością z otoczeniem i środowiskiem. Do głównego ,,placu kwiatowego" prowadzi kręta dróżka po bokach której ułożone są kamienie, a każdy różny od poprzedniego. Na środku tegoż placu stoją dwa drzewa, są identyczne, niczym bliźniaki antylopy. Nie ma tam władzy, pieniędzy, korupcji i urzędników, a że wszyscy są dobrzy nie ma też prawa i policji. Wszyscy są równi, nie ma ,,ważniejszych" i ,,mniej ważnych".
Tak wygląda raj w mojej głowie. Nim do niego trafię będę uważał, że jest właśnie taki - wspaniały, wyjątkowy i cudowny.
15 4 15