Odpowiedzi

2009-12-02T16:59:47+01:00
Szkodliwość przejawia się głównie na obniżeniu mleczności i płodności bydła oraz pogorszeniu jego kondycji w przypadku wypasania na łąkach podmokłych z dużą ilością skrzypów i karmienia sianem z takich miejsc

NIE ZAPOMNIJ WYBRAĆ NAJ!!
189 4 189
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:01:37+01:00
Bydło unika łąk ze skrzypem, ponieważ zawarta w jego ścianach komórkowych krzemionka kaleczy ich przewody pokarmowe oraz w tym chwaście zawarta jest ekwizetryna - trująca substancja, która mleku nadaje czerwoną barwę i przykry zapach.

:):)
82 4 82