Odpowiedzi

2009-12-02T17:04:21+01:00
84mg= 0,0084dag
62dag= 62dag
4dag= g
195g= 195000mg
0,85dag= kg
140g= 0,14kg
48kg= 480dag
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:04:53+01:00
84 mg = 0,0084 dag
62 dag = 62 dag
4 dag = 40 g
195g = 195000 mg
0,85 dag = 85 kg
140 g = 0.14 kg
48 kg = 480 dag

5 4 5
2009-12-02T17:17:16+01:00
195g=195000 mg
140g=0,14 kg
62 dag=62 dag
84 mg= 0.0084 dag
48 kg= 4800 dag
0,85 dag=0.0085 kg
4 dag= 40 g
4 4 4