Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:05:12+01:00
A) m. mgła d. mgły c. mgle b. mgłę n. z mgłą msc. o mgle w. mgła !
B) m. kaktus d. kaktusa c. kaktusowi b. kaktusa n. z kaktusem msc. o kaktusie w. Kaktus !
C) m. pies d. psa c. psu b. psa n. z psem msc. o psie w. pies !
2009-12-02T17:18:05+01:00
A) b) c) d)
M. mgła M.kaktus M. pies M. droga
D. mgły D.kaktusa D. psa D. drogi
C. mgle C. kaktusowi C. psu C. drodze
B. mgłę B. kaktus B. psa B. drogę
N. z mgłą N. z kaktusem N. z psem N. z drogą
Ms. o mgle Ms. o kaktusie Ms. o psie Ms. o drodze
W. mgło W. kaktusie W. psie W. drogo