Odpowiedzi

2009-12-02T17:05:49+01:00
Mur trajana to jeden najbardziej znanych wolno stojących murów obronnych (cesarstwo rzymskie)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:10:54+01:00
Jeden z najbardziej znanych wolno stojących murów obronnych
<cesarstwo rzymskie)

mur Trajana – fragmenty umocnień z IV/III w. p.n.e. ciągnące się 138 km od wsi Vadu lui Isac do Starych Trajan (Ukraina)
(atrakcja Mołdawii)


Nie zapomnij wybarć naj!