Odpowiedzi

2009-12-19T19:32:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Naat
  • Początkujący
2009-12-19T19:34:13+01:00
Zad.1
P= 1,5cm x 2cm= 3 cm kwadratowe

P=2,5 cm x 1,2 cm = 3cm kwadratowe

P=2 cm x 1,5 cm = 3cm kwadratowe
zad.2

P=(4 cm × 1,5 cm ): 2 = 3 cm ²

P= (2 cm × 3,5 cm) : 2=3,5 cm ²

zad.3
a) 8 cm
b)12 cm

zad.4
przekątne 4 cm na 6 cm

zad.5
wysokość tego równoległoboku to 1cm a podstawa ma 4cm , jedną jest odcinek KM
1 5 1