Odpowiedzi

2009-12-02T17:06:23+01:00
Zwycięstwem Greów.
Pod Maratonem wygrali,pod Termopilami przegrali ,a na końcu znów wygrali rozbijając imperium perskie
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:05:46+01:00
7.POKÓJ KRÓLEWSKI (387/386 r.p.n.e)
Wojny, które toczyły ze sobą państwa greckie o dominację w Grecji (np. wojna peloponeska między Spartą a Atenami w II poł. V w.p.n.e) umożliwiły Persji ponowne opanowanie miast jońskich, Grecy zaakceptowali ten stan rzeczy zawierając z Persją tzn. pokój królewski.

Źródło - ściąga.pl
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T17:07:06+01:00
Zakończyła się zwycięstwem armii i floty greckiej pod wodzą Kimona nad Persami
1 3 1