Odpowiedzi

2009-12-02T17:07:33+01:00
Mój kolega ma na imie Piotr.

Bardzo go lubie gdyż jest bardzo fajny.


Ma fajny charakter.


Pomaga mi.


Zawsze wie kiedy mnie pocieszyć
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:16:51+01:00
I have a lot of friends. Ones of them is Paweł. He's 12 years and he is tool. He had a blue eyes and brown hair. I like him because he is always crazy and I like took with him. He help me when I have a problem. He like play baskettball and tenis.He is good dencer and he can play the guitar. He is good at Maths and English. I very like him and I meet with him every day. We play football together and we have a good time.


Mam wielu przyjaciół. Jednym z nich jest Paweł. Ma 12 lat i jest wysoki. Ma niebieskie oczy i brązowe włosy. Lubie go, ponieważ zawsze jest szalony i lubię z nim rozmawiać. Pomaga mi, kiedy mam problem On lubi grać w kosza i tenisa. Jest dobrym tancerzem i umie grać na gitarze. Jest dobry z matematyki i angielskiego. Bardzo go lubię i spotykam się z nim codziennie. Gramy razem w piłkę nożną i dobrze się bawimy.


Na poziomie podstawówki to chyba będzie dobrze.
2009-12-02T17:47:16+01:00
Mój kolega (imię) jest bardzo fajny. Lubię spędzać z Nim czas bo zawsze ma coś ciekawego do powiedzenia. Często gramy razem na komputerze, ponieważ mamy podobne gusta co do gier. Praktycznie codziennie po szkole wybieramy się do sklepu aby kupić coś dla siebie. Nie ma lepszego kumpla niż on.
1 5 1