Odpowiedzi

2009-12-02T17:07:00+01:00
Iść do spowiedzi, modlić się, uczestniczyć w Rekolekcjach i Roratach, ustalić jakieś postanowienie.
49 3 49
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:11:17+01:00
Czas adwentu to czas oczekiwania na przyjście Jezusa. Można go dobrze przeżyć poprzez uczestnictwo w Roratach czyli w mszy o Najświętszej Maryi Pannie, modląc się za siebie, swoja rodzinę i pomoc potrzebującym. Ale ta pomoc nie musi być wcale tylko materialna(pieniądze itp.). Można pomagać ludziom tez poprzez modlitwę. W czasie adwentu powinniśmy również zastanowić się nad swoim postępowaniem i poprawiać je jak najlepiej umiemy. Możemy też powstrzymać się np. od jedzenia słodyczy lub częstego grania na komputerze. To może być wyrzeczeniem i dzięki temu lepiej przygotujemy się na przyjście Jezusa.
50 4 50
  • Gata
  • Początkujący
2009-12-02T17:14:21+01:00
Przypomina on wiernym o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia. Jest on symbolem wspólnoty oczekującej w miłości i radości przyjście naszego zbawiciela. Aby przeżyć dobrze czas adwentu należy wyznaczyć sobie jakieś granice (nie jeść słodyczy, mniej siedzieć przed komputerem itp. itd.). Należy także chodzić na msze zwane roratami. :)
30 3 30