Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:08:41+01:00
1. Dbać o higienę osobistą.
2. Zdrowo się odżywiać
3. Myć ręce przed i po każdym posiłku.

Cechy
1. Rozmnaża się
2. wZROST I ROZWÓJ
3. Ruch
4. Metabolizm
5. Mają podstawowe komórki
2 5 2
2009-12-02T17:12:43+01:00
Ptasiemiec- najlepiej po karzdym wyjściu myć ręce nie wkladac ich do buzi
Tasiemce mają od 35 do 10 cm długości, wywołują tasiemczycę. Choroba ta może spowodować ból głowy, znużenie, bezsenność, nadmierną pobudliwość nerwową, ogólne osłabienie, brak apetytu lub wilczy apetyt, spadek wagi,, wysypki alergiczne, wymioty, nudności, biegunki, bóle brzucha, anemię.
inne:
- odrobacz zwierzęta domowe np.kot,pies itd...
- płucz starannie warzywa i owoce szczególnie te,które są bardzo brudne
- nie kupuj mięsa i wędlin niewiadomego pochodzenia mogą być zakarzone jakimiś chorobami
- sprawdź czy w domy nie ma szczuróe,myszy,bo one mogą rozsiewać te paskudztwa
3 5 3
2009-12-02T17:28:26+01:00
1. Przestrzeganie higieny
2. właściwe odżywianie się
3. jedzenie dobrych produktów
1 1 1