Odpowiedzi

2009-12-02T17:11:55+01:00
0,02 ha = 2 ary
3200 m² = 32 a
0,5 km² = 5000 a

320.000 m² = 32 ha
800a = 8 ha
0,7 km² = 70 ha
2 2 2
2009-12-02T17:12:38+01:00
00,2h- 2ary
3200 m2- 32 ary
0,5km2- 5000arów


320000m2- 32ha.
800a- 8ha.
0,7km2- 70ha ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:13:33+01:00
A)zamień na ary:
0,02 ha=2a , bo 1ha=100a, więc 1a=0,01ha
3200m²=32a ,bo 1a=100m²
0,5km²=500000m²=5000a ,bo 1km²=1000000m², a 1a=100m²

b)zamień na hektary:
320000m²=32ha ,bo 1ha=10000m²
800a=8ha , bo 1ha=100a
0,7km²=70ha ,bo 1km²=100ha

1 5 1