Odpowiedzi

2009-12-02T17:20:14+01:00
P = a² – pole kwadratu
V = Pp*H – objętość graniastosłupa
P = W/t – moc
F = m*g - siła
a = delta v/delta t - przyspieszenie
2009-12-02T17:26:59+01:00
Objętość sześcianu
V=a3
Gdzie a to długość krawędzi sześcianu
Objętość graniastosłupa
V=Ph
Gdzie:
P-pole podstawy graniastosłupa
Z fizyki
ς=m/v – gęstość ciała, s=v*t – droga w ruchu jedn. prost, a=Δv/Δt=vk-vp/t – przyspieszenie, W=F*s – praca, P=W/t – moc, Ep=m*g*h – energia potencjalna ciężkości, Ew=m*r2/2 – energia kinetyczna
wystarczy?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:28:16+01:00
A więc łap :)
Pola:
na kwadrat i prostokąt pewnie znasz :)
trojkat- [a*h]/2
trójkąt Równoboczny- a kwadrat pierwiastkow z 3 na 4
równoległobok- a*h
trapez [(a+b)*h]/2
romb [e*f]/2

wysokość trójkąta równobocznego- [a pierwiastków z 3]/2

objetosc graniastoslupa- pole podstawy*wysokosc
objetosc ostruslupa- jedna trzecie pola podstawy*wysokosc

Teraz fizyka.

Przyspieszenie = przyrost predkosci na przyrost czasu
Przyspieszenie(druga zasada dynamiki)
przyspieszenie=siła na masę ciala(a=f/m)
Praca=siła*droga (przesunięcie)[W=F*s]
Moc=Praca na czas(P=W/t)


Jak jeszcze cos potrzebujesz, to pisz :)