Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:19:07+01:00
1Ogłoszenie.
Ogłaszam ,że w dniu 2.12.2009 roku zginął mi pies.Był to jamnik koloru brązowego.Na szyji miał obręcz koloru czerwonego.
Gdyby ktoś widzał podobnego psa to proszę dzwonic pod numer telefonu:7445224.
2. Ogłoszenie.
Ogłaszam,że w dniu 23.09.2009 roku zginął mój portfel.Był on koloru fioletowego oraz średniej wielkości. Gdyby ktoś znalazł mój portfel to prosze dzwonić pod numer telefonu:2272727.
8 4 8
2009-12-02T17:27:15+01:00
Ogłoszenie
ZAGINĄŁ W OKOLICACH SZAŁEGO PIES RASY HASKI KOLORU BIAŁO- SZARY Z CZRNĄ SKÓRZANĄ OBROŻĄ. PROSZE O INFORMACJE POD NR TEL 606-370774.
4 3 4