Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:15:35+01:00
Panikują, jeżeli kiedyś nie postępowali dobrze, za wszelką cenę chcą odkupic swe winy by pojsc do nieba (jeżeli są to chrzescijanie) ;
1 5 1
2009-12-02T17:17:38+01:00
Ludzie często wybaczają krzywdy które przyrządzili im inni ludzie, przepraszają tych których w jakiś sposób zranili. Przepraszają za swe grzechy, często robią też to o czym marzyli całe życie.
1 5 1
2009-12-02T17:18:22+01:00


Jak wiemy ludzie od bardzo dawna boją się śmierci i niechą umieac oczywiscie są wyjątki ...


Najczęściej ludzie na wiadomośc o śmierci reagują agresywnie lub boją się jej lecz po jakims czasie oswajają sie z myślą iż ich czas na ziemi się skończył i bóg wzywa ich do nieba ....

Kiedy to sobie uświadomią godzą się z tą myslą a niektórzy bardzo chcą umrzec gdyz uwazają że tam na górze będzie nam dużo lepiej zero problemów smutków ...

1 5 1