Klasa 5 cw 1 str 34 Rozwiąż krzyżówkę 1 ... ludowe w Atenach
2 Jedna z izb parlamentu w Polsce
3 Polski odpowiednik łacińskiego pojęcia republika
4 Urzędnik rzymski, który reprezentował interesy ludzi biednych
5Zorganizowana akcja, w której osoby uprawnione głosują na różnych kandydatów
6 wysoki urzędnik w Rzymie, obecnie przedstawiciel państwa za granicą
7 W Atenach pozbawione Prawa głosu
8 Radni stanowią władzę ...
9 Zasiadają w nim senatorowie

3

Odpowiedzi

  • ksd
  • Początkujący
2009-12-02T17:22:19+01:00
1. zgromadzenie
2. sejm
3. rzeczpospolita
4. trybun ludowy
5. wybory
6. ambasador
7. kobiety
8. ustawodawczą
9. senat
22 4 22
2009-12-02T17:26:11+01:00
1.zgromadzenie
2.sejm albo senat
3.rzeczpospolita
4.plebejusz czy jakoś tak..
5.wybory
6.ambasador
7.kobiety
8.ustawodawczą
9.senat
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:24:06+01:00
1)Zgromadzenie
2) Senat
3)Rzeczpospolita
4)Plebejusz
5)Trybun Ludowy
6)Poseł
7)Kobiety
8)Ustawodawczą
9)Sejm
NIE Z NETA Z ĆW PLISSS USTAW MOJĄ ODP ZA NAJ, A TY I JA DOSTANIEMY PKT
47 4 47