Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:22:09+01:00
W celu dostatecznie szybkiego przerwania obwodu lub ograniczenia napiecia dotykowego do wartości bezpiecznej.
9 3 9
2009-12-02T17:23:04+01:00
Uziemienie ochronne – polega na metalicznym połączeniu z uziomem elementów urządzeń podlegających ochronie. Uziemienie ochronne stosuje się w sieciach zarówno prądu stałego jak i przemiennego. Celem uziemienia ochronnego, w przypadku pojawienia się na uziemionych elementach napięcia niebezpiecznego, jest dostatecznie szybkie przerwanie obwodu lub ograniczenie napięcia dotykowego do wartości bezpiecznej.
17 1 17