Do podanych opisów napisz modyfikację korzenia:
----------------------------------------------------

Drzewo występujące w zagłębieniu, które jest zalane wodą prze większą część roku.
Modyfikacja korzenia: ?

-------------------------------------------------

Roślina traktująca pnie drzew jako podpory.
Modyfikacja korzenia: ?

----------------------------------------------------

Roślina gromadząca dużą ilość substancji zapasowych w podziemnej części.
Modyfikacja korzenia: ?

--------------------------------------------------------

Roślina występująca w korach drzew, która pobiera parę wodną z powietrza.
Modyfikacja korzenia: ?

------------------------------------------------------

Proszę o szybką odpowiedź, to pilne, dam 15 punktów ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:20:37+01:00
Korzenie podporowe
korzenie czepne
korzenie spichrzowe
korzenie powietrzne
3 4 3
2009-12-02T17:22:11+01:00
1. korzenie oddechowe
2.korzenie podporowe
3.korzenie spichrzowe
4.korzenie powietrzne
3 2 3