Prosze odpowiedzcie mi na pytania , ponieważ to dla mnie bardzo, bardzo ważne!!!

1.podobieństwo chrystusa do adama
2.znaczenie religijne: ziarna padły na drogę nadleciały ptaki i wydziobały je. ziarna padły na ziemie i wydały plon.
3. przypowiesc opisac o robotnikach z winnicy.


bardzo prosze o rozwiazanie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:20:09+01:00
Adam miał posługiwać się prawem wyboru i w ten sposób odzwierciedlać podobieństwo do Boga. W akcie stworzenia, jako Boży dar, posiadł nieupadłą ludzką naturę. Moralny charakter czy też podobieństwo do Boga miało przyjść albo objawić się w wyniku procesu prób i doświadczeń. Była to i ciągle jest zasada, na której Bóg opiera się rozwijając chrześcijański charakter czy też podobieństwo do Chrystusa.

2009-12-02T17:22:11+01:00
1. nie jest podobny
2.ludzie rodzą jak plony w tych zdaniach
3.robotnicy robią wiennice