Powiedz, jak każdy z nas powinien reagować na zło: kiedy komus dzieje sie krzywda, kogoś spotyka nieszczęście. Skorzystaj ze sformuowań : współczucie, chcęć pomocy, poczucie bezsilności, niechęć, dezaprobata, gniew, przerażenie., smutek,litośc.

4 zdania!!!
;)

3

Odpowiedzi

2009-12-02T17:29:53+01:00
Uwazam ze jesli człowiek widzi kogos cierpiuącego powinien mu pomoc. Wystarczy że ktos zainteresuje sie drugą osobą i pocieszy ją zrobi dobry uczynek. Zawsze trzeb niesc blizniemu pomoc. Druga osoba napewno sie odwdzieczy chocby nawet usmiechem. ;d
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:29:50+01:00
Gdy komus dzieję się krzywda lub jest w niebezpieczenstwie przede wszystkim powinnismy natychmiast zaaregowac. Choc nie kazdy z nas posiada wrodzoną chec pomocy i litosc, to jednak powinnimsy pomoc ofiarze danej sytuacji. Zamist poddac się otaczającemu gniewu i przerazeniu nalezy zadzialac poprzez obronę we wlasnym zakresie, wezwanie policji, czy poinformowanie pelnoletniej osoby.

:)
9 4 9
2009-12-02T17:32:13+01:00
Gdy komus dzieje sie jakies nieszczescie powinnismy Wspolczuc takiej osobie.
Najczesciej osoby pezsilne sa ofiarami, odczuwaja wtedy gniew a zarazem przerazenie. Powinnismy wtedy odczuwac chec pomocy lecz najczescie boimy sie gdy jest to osoba silniejsza lub starsza. Litosc jest wtedy wskazana lecz jezeli ktos jest okradziony to nawet to mu nie pomoze.
3 4 3