Chciałbyś nakłonić swoich kolegów do obejrzenia wystawy fotograficznej ,,Ryby głębinowe". Postaraj się podać przynajmniej trzy argumenty, które przekonają ich, że warto zainteresować się rybami żyjącymi w głębinach mórz i oceanów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:31:44+01:00
Ponieważ ryby głębionowe to zwierzęta bardzo interesujące, żyjące w warunkach niskiej temperatury, na głębokościach, gdzie panuje całkowity brak światła. Dodatkowo te ryby wyglądają interesująco. Są to bardzo niesamowite okazy - niektóre są ślepe, inne same wytwarzają światło.
2009-12-02T17:34:51+01:00
1)ryby są naszym porzywieniem
2)są dosc łdne i kolorowe
3)mają fajne łuski
niewiem co można wymyślić więcej